Kasutustingimused

KASUTUSTINGIMUSED.

 

1. ÜLDINE
1.1. Tingimused kehtivad www.kivistore.ee müügikeskkonna (E-pood) omaniku OÜ Geminvest (Kaupmees), aadres Tedre 33a-101, Tallinn, Estonia, registrikood 12497655,  info@kivistore.ee, ja ostu sooritanud isiku (Klient) vahel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad seadused.
1.3. Kaupmees võib muuta E-poe üldtingimusi ja toodete ning teenuste hindasid. Muutustest teavitatakse E-poe keskkonnas. Tehingule rakendatakse tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

2. HIND
2.1. Esitatud hinnad sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu 20%.
2.2. Toodete hinnale lisandub tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisi käsitlemistasu. Tarneviis valitakse ning kohaletoimetamistasu arvutatakse ostukorvis.
2.3. Sooduskoodi olemasolul arvutatakse toote allahindlus peale sooduskoodi sisestamist ostukorvis.

3. TELLIMUSE VORMISTAMINE
3.1. Toode lisatakse ostukorvi peale toote ning vajadusel suuruse valimist tootelehel nupu „Lisa ostukorvi“ vajutamist.
3.2. Ostukorvis on võimalik koguseid muuta ning tooteid ostukorvist eemaldada.
3.3. Tellimuse vormistamiseks tuleb ostukorvis vajutada nuppu „Vormista ost“ – klient suunatakse tellimuse vormistamise lehele. Peale vajalike andmete sisestamist suunatakse klient makseviisi valiku lehele.
3.4. Tellimus loetakse vormistatuks peale arve tasumist.
3.5. Peale arve tasumist saadetakse Kliendi e-mailile tellimuse kinnitus.

4. TASUMINE
4.1. Veebikeskkonnas tehtud tellimuste eest tasutakse 100% ettemaksuna.
4.2. Kliendil on võimalik kasutada tasumiseks pangalinke (Nordea, Sampo, SEB, Swedbank), krediitkaarte (Visa, MasterCard) ning rahvusvahelist maksekeskkonda PayPal.
4.3. Tasumine toimub väljaspool E-poodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas, krediitkaardiga tasumisel Nets Estonia (http://www.estcard.ee) turvalises keskkonnas ning PayPal maksete korral vastavalt PayPal turvalises keskkonnas. Kaupmehel puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
4.4. Tellimuse esitamise ning tasumise järgselt saadetakse Kliendile e-posti teel tellimuse kinnitus, kauba kättetoimetamisel lisatakse saadetisele arve; lähetuse väljapoole Euroopa Liitu lisatakse ka Tolli Deklaratsioon (UPU vorm CN22).

5. TOODETE TARNIMINE
5.1. Kivistore E-pood tarnib kaupa kõikidesse Euroopa Liidu liikmesriikidesse, Venemaale ja Ukrainasse.
5.2. Tooted tarnitakse kliendile Eesti Posti poolt pakutava Tähitud Maksikiri Ärikiri teenusena. Saadetised on Eesti Posti ning UPU rahvusvahelises jälgimiskeskkonnas jälgitavad.
5.3. Kui teisiti ei märgitud, tasub saadetise käsitlemise eest klient. Sõltuvalt sihtkohast on saadetise tasu:
* Eesti: Itella smart posti ja omnivaga on tasuta ja € 3 Kulleriga
* Ülejäänud Euroopa Liit: € 9.99
* Venemaa, Ukraina: € 14.99
5.4. Tellimused käsitletakse ning postitatakse reeglina hiljemalt järgmisel tööpäeval. Tellimuse kohalejõudmine sõltub postiteenistustest. Orienteeruvad kohalejõudmise ajad on:
* Eesti: 1-3 tööpäeva
* Ülejäänud Euroopa Liit: 1-2 nädal
* Venemaa, Ukraina, Valgevene: 2-5 nädalat

6. TELLIMUSTE TÜHISTAMINE, TOODETE TAGASTAMINE
6.1. Kliendil on õigus tehingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul peale kauba kättesaamist (v.a. toote puuduste ilmnemisel, vt. alapunkt „Garantii“). Toodete tagastamiseks peab klient täitma tellimusega kaasas oleva tagastusvormi ning tagastama saadetise Kaupmehele. Ilmnevad tagastuskulud tasub Klient.
6.2. Klient on kohustatud toote tagastama Kaupmehele 30 päeva jooksul arvates tagastusavalduse esitamisest.
6.3. Toote tagastamise eelduseks on kasutamata toode koos kõigi etikettidega ning pakendiga. Tagastus aktsepteeritakse ainult koos täidetud tagastusvormiga.
6.4. Toote tagastamise postikulud kannab Klient. Soovitame kasutada tähitud saadetist.

7. KAUPMEHE POOLNE TELLIMUSE TÜHISTAMINE
7.1. Kliendi tellitud kauba puudumisel tühistab Kaupmees tellimuse. Tellimust võib tühistada nii osaliselt, kui täielikult. Tühistatud tellimusest informeeritakse koheselt klienti. Osalise tühistamise korral võib Kaupmees küsida Kliendi soove ülejäänud tellimusega ümber käimiseks – kas lähetada või tühistada samuti.
7.2. Tellimuse tühistamisel tagastatakse kliendile tasutud summa niipea, kui võimalik, ent mitte hiljem, kui 30 päeva jooksul.

8. GARANTII
8.1. Toodete nõuetele mittevastavuse ja puuduste eest vastutab Kaupmees 2 aasta jooksul alates toodete toimetamisest kliendile.
8.2. Toote nõuetele mittevastavuse või toote puuduste avastamisel teavitage sellest koheselt Kaupmeest.
8.3. Toote tagastamise eelduseks on kliendile väljastatud arve.
8.4. Toote nõuetele mittevastavuse või puuduse korra on Kliendil õigus nõuda toote asendamist nõuetele vastava ja puudusteta toote vastu või tagastada toode Kaupmehe kulul.
8.5. Nõuetele mittevastava toote tagastamise korral hüvitatakse toote eest tasutud summa koos transpordimaksumusega Kliendi poolt näidatud pangakontole hiljemalt 30 päeva jooksul arvates toote tagastamisest.
8.6. Kaupmees ei vastuta toote nõuetele mittevastavuse või puuduste eest, kui:
8.6.1. Toode on halvenenud/kahjustunud Kliendi süül;
8.6.2. Puudused on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise, s.h. hooldusjuhise mittejärgimise, tagajärjel;
8.6.3. Toode on muutunud tavapärasel kasutamisel tekkinud loomuliku kulumise tõttu.

9. MUUD TINGIMUSED
9.1. E-poe tellimuste keskkonnas säilitatavaid andmeid Kliendi ja tema tellimuste kohta käsitletakse kui konfidentsiaalset informatsiooni. Kaupmees ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandatele osapooltele.
9.2. Andmeside Kliendi ja pankade ning kaardimaksekeskuse vahel on krüpteeritud, mis tagab Kliendi isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse. Kaupmehel puudub ligipääs kliendi konfidentsiaalsetele panga- ja maksekaardi rekvisiitidele.
9.3. Kliendi ja Kaupmehe vahel tekkinud erimeelsused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kaupmees vastab Kliendi kaebustele ja pretensioonidele e-posti teel hiljemalt 5 tööpäeva jooksul. Kokkuleppe mittesaavutamise korral on kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Harju Maakohtusse.

Vaidluste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigi seadustest.